Andrej Raspor : NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja
Podrobnosti knjige
Mislim, da lahko podjetja s sistemom ustreznega zbiranja in delitve napitnine povečajo motivacijo zaposlenih za bolj kakovostno izvajanje storitev in povečajo fleksibilnost dela v podjetjih. Lastnikom in zaposlenima priporočam, da naj čim prej pristopijo k postopnemu urejanju napitnin v podjetjih.
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Založba BoMa |
Zbirka | Znanstvene monografije |
Leto izdaje | 2021 |
Strani | 346 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | epub |
ISBN | 9789619447284 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Knjigo sem pripravil na osnovi raziskav v okviru doktorske disertacije. Nastanek dela je potekal skozi različna obdobja, saj sem napitnino raziskoval že pred tem. S področjem napitnine sem se srečal leta 1989, ko sem začel opravljati delo krupjeja. Za to obdobje je značilno, da so bili moji prihodki v veliki meri odvisni prav od napitnine. Hitro sem se začel zavedati, da je potrebno spoznati načine, kako povečati napitnine, čeprav do nje neposredno nisem bil upravičen tako, kot smo si želeli skupaj s sodelavci krupjeji v igralnici Park v Novi Gorici. V raziskovalne vode sem prvič vstopil leta 1993. Raziskovanja igralniških napitnin so temeljila predvsem na iskanju potrditev, da je potrebno napitnine igralnih miz urediti enako kot gostinske. To je v tistem času pomenilo, da naj bi bili zaposleni neposredno upravičeni do njih. Šlo je namreč za obdobje, ko so najprej v Kolektivni pogodbi gostinstva in turizma in kasneje v Zakonu o igrah na srečo napitnine igralnih miz opredeli kot prihodek koncesionarja. Kot predsednik Sindikata igralniških delavcev Slovenije (v nadaljevanju SIDS) enota Nova Gorica in član izvršnega odbora republiškega SIDS sem se zavzemal, da bi se napitnine izločile iz prihodkov.