Skoči na vsebino

Andrej Raspor : NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja

Podrobnosti knjige

management

NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja Andrej Raspor

Mislim, da lahko podjetja s sistemom ustreznega zbiranja in delitve napitnine povečajo motivacijo zaposlenih za bolj kakovostno izvajanje storitev in povečajo fleksibilnost dela v podjetjih. Lastnikom in zaposlenima priporočam, da naj čim prej pristopijo k postopnemu urejanju napitnin v podjetjih.


Lastnost Vrednost
Založba Založba BoMa
Zbirka Znanstvene monografije
Leto izdaje 2021
Strani 346
Jezik slovenski
Tip datoteke epub
ISBN 9789619447284

Izvodov na voljo:


  • Prost
  • Prost
  • Prost
  • Zaseden

    Še 3 dni 35 min in 6 sekund

Pokukaj v knjigo

Andrej Raspor: NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja
Andrej Raspor: NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja
Pokukaj v knjigo ...

Dolg opis

Knjigo sem pripravil na osnovi raziskav v okviru doktorske disertacije. Nastanek dela je potekal skozi različna obdobja, saj sem napitnino raziskoval že pred tem. S področjem napitnine sem se srečal leta 1989, ko sem začel opravljati delo krupjeja. Za to obdobje je značilno, da so bili moji prihodki v veliki meri odvisni prav od napitnine. Hitro sem se začel zavedati, da je potrebno spoznati načine, kako povečati napitnine, čeprav do nje neposredno nisem bil upravičen tako, kot smo si želeli skupaj s sodelavci krupjeji v igralnici Park v Novi Gorici. V raziskovalne vode sem prvič vstopil leta 1993. Raziskovanja igralniških napitnin so temeljila predvsem na iskanju potrditev, da je potrebno napitnine igralnih miz urediti enako kot gostinske. To je v tistem času pomenilo, da naj bi bili zaposleni neposredno upravičeni do njih. Šlo je namreč za obdobje, ko so najprej v Kolektivni pogodbi gostinstva in turizma in kasneje v Zakonu o igrah na srečo napitnine igralnih miz opredeli kot prihodek koncesionarja. Kot predsednik Sindikata igralniških delavcev Slovenije (v nadaljevanju SIDS) enota Nova Gorica in član izvršnega odbora republiškega SIDS sem se zavzemal, da bi se napitnine izločile iz prihodkov.


Povezane knjige


Tatjana Stanimirović: Računovodstvo
Tatjana Stanimirović: Računovodstvo
Tatjana Stanimirović
Računovodstvo
Mirko Pečarič: Vademekum slovenske javne uprave
Mirko Pečarič: Vademekum slovenske javne uprave
Mirko Pečarič
Vademekum slovenske javne uprave
Štefan Ivanko: Temelji organizacije
Štefan Ivanko: Temelji organizacije
Štefan Ivanko
Temelji organizacije
Primož Pevcin: Menedžment javnega sektorja
Primož Pevcin: Menedžment javnega sektorja
Primož Pevcin
Menedžment javnega sektorja
Štefan Ivanko: Teorija organizacije
Štefan Ivanko: Teorija organizacije
Štefan Ivanko
Teorija organizacije
Clayton M. Christensen: Kako boste ocenjevali svoje življenje?
Clayton M. Christensen: Kako boste ocenjevali svoje življenje?
Clayton M. Christensen
Kako boste ocenjevali svoje življenje?

Druge knjige avtorja


Bojan Macuh, Andrej Raspor: Dan je dolg 24 ur
Bojan Macuh, Andrej Raspor: Dan je dolg 24 ur
Bojan Macuh, Andrej Raspor
Dan je dolg 24 ur
Andrej Raspor: Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve
Andrej Raspor: Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve
Andrej Raspor
Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve

Prijavite se na e-novice

Source