Skip to content
Helena Smrtnik Vitulić: Spoznavanje otrok v razredu
4,99

humanistika in družboslovje

Ocena: 78% | 15 ocen

Spoznavanje otrok v razredu

Helena Smrtnik Vitulić


Priročnik je dober pripomoček za študente pedagoških smeri, saj jih pri opravljanju prakse zelo natančno vodi pri spoznavanju razvojnopsiholoških vidikov dela z otroki v razredu, prav tako je lahko tudi temeljno ogrodje za kvalitetno izvajanje vaj iz razvojne psihologije in zelo dobrodošlo gradivo strokovnjakom, zaposlenim na področju vzgoje in izobraževanja.


Lastnost Vrednost
Založba Pedagoška fakulteta
Leto izdaje 2013
Strani 67
Jezik slovenski
Tip datoteke pdf
ISBN 9789612531355

Izvodov na voljo:


  • Prost
  • Prost
  • Prost
  • Zaseden

    Še 3 dni 35 min in 6 sekund


Dolg opis

Priročnik postopno in sistematično seznanja in vodi študente – bodoče učitelje in učiteljice – k izkušnjam s pedagoško prakso in razredom ter omogoča, da se študentje pri svojem pedagoškem ravnanju in vedenju opirajo na strokovna razvojnopsihološka spoznanja. V osrednjem delu priročnika avtorica izpostavi različna področja razvojne psihologije, ki študentom omogočajo, da na študijski pedagoški praksi aplicirajo strokovna in teoretična spoznanja na pedagoško delo z učenci. Med njimi je opazovanje, ki predstavlja nujno raziskovalno metodo za delo v razredu. Avtorica študente usmeri, na kaj vse naj bodo pri opazovanju pozorni in kakšna je njihova profesionalna odgovornost pri interpretiranju ugotovitev. Naslednje obravnavano področje so čustva, pri katerem imajo študentje možnost spoznati, kakšno je primerno soočanje in ravnanje s čustvi učencev. Glede medosebnih odnosov avtorica študente opozori na pomembno profesionalno vlogo, ki jo imajo učitelji pri oblikovanju odnosov med učenci. Pri kognitivnem razvoju je posebej izpostavljena Piagetova teorija ter njegovo raziskovalno delo na tem področju. Avtorica področje osebnosti obravnava v povezavi s šolsko uspešnostjo, pri čemer spodbuja ozaveščanje študentov o njihovi vlogi pri oblikovanju osebnosti učencev. Naloge za študente so zasnovane sistematično, jasno in dovolj odprto, da jih spodbujajo k divergentnemu in refleksivnemu mišljenju ter h kritični presoji pedagoške stvarnosti. Besedilo je pisano v strokovnem, vendar razumljivem jeziku, je teoretično utemeljeno z navedbami številnih domačih in tujih raziskav ter konkretnih primerov in z bogatim naborom strokovne in znanstveno raziskovalne literature za dodatno poglabljanje vsebine.


Povezane knjige


Marko Hren: Duhovno vodstvo v Sloveniji nekoč in danes
18,99
Marko Hren
Duhovno vodstvo v Sloveniji nekoč in danes
Franc Bogovič, Monika Kirbiš Rojs: Sredstva Evropske unije od teorije do prakse
Franc Bogovič, Monika Kirbiš Rojs
Sredstva Evropske unije od teorije do prakse
Zmago Šmitek: Šelest divjine
23,99
Zmago Šmitek
Šelest divjine
Senad Dizdarević: Pisma Palkijem
11,99
Senad Dizdarević
Pisma Palkijem
Ksenija Premur: Fragmenti drevne Indije
21,99
Ksenija Premur
Fragmenti drevne Indije
Janko Ferk: Pravo je „Proces“ O Kafkinoj pravnoj filozofiji
10,99
Janko Ferk
Pravo je „Proces“ O Kafkinoj pravnoj filozofiji