Skoči na vsebino

Branka D. Jurišić : Vedenje in razredna pravila

Podrobnosti knjige

Priročniki / humanistika in družboslovje

Vedenje in razredna pravila Branka D. Jurišić
Postopki, poučevanje in podpora pozitivnemu vedenju

Da bi lahko vedenje poučevali, potrebujemo pravila vedenja. Vpeljava razrednih pravil pomeni vsaj, da jih sestavimo v dialogu z učenci, uskladimo s poslanstvom šole in drugimi učitelji ter, kar je najbolj pomembno, da učence o pravilih in postopkih vpeljave poučujemo. Pričujoč priročnik nam bo tu v veliko oporo. Vodil nas bo pri prehodu od tradicionalne šole kaznovanja do šole, kjer s podporo želenemu vedenju ustvarjamo spoštovanje in sodelovanje.


Lastnost Vrednost
Založba Center Janeza Levca Ljubljana
Spremna beseda Nina Mesner, Branka D. Jurišić
Ilustracije Branka D. Jurišić
Oprema Branka D. Jurišić, Sabina Pšeničnik
Leto izdaje 2018
Strani 100
Jezik slovenski
Tip datoteke epub
ISBN 9789619450321

Izvodov na voljo:


  • Prost
  • Prost
  • Prost
  • Zaseden

    Še 3 dni 35 min in 6 sekund

Pokukaj v knjigo

Branka D. Jurišić: Vedenje in razredna pravila
Branka D. Jurišić: Vedenje in razredna pravila
18,99 €
Pokukaj v knjigo ...

Dolg opis

V slovenskih šolah je država predpisala Pravila šolskega reda, Pravilnik o vzgojnih opominih, vzgojni načrt in druge akte po katerih postopamo v primeru vedenjskih izbruhov ali kršitvah šolskega reda. Kljub temu nekateri učitelji in ravnatelji opozarjajo, da je neželeno vedenje pogostejše in da kontinuum pomoči ni dovolj učinkovit. So torej protokoli, skladni s pravilniki, zadovoljivo orodje za preprečevanje neželenega vedenja? Ali vzgojni ukrepi v splošnem pripomorejo k izboljšanju vedenja? Večinoma ne. Vzgoja in vedenje imata malo skupnega s protokoli, ki jih izvajamo po državnih pravilnikih; ti so bolj zaradi tega, da šole zaščitimo sami sebe, neželeno vedenja pa se po izreku ukrepa, pogosto zadrži ali prenese v drugo okolje. Vedenje je vedno naučeno – to je dobro, saj ga je mogoče spreminjati in nadalje: vedenje je sporočanje, je klic k komunikaciji, ki se mu moramo odzvati – seveda ne z vzgojnim ukrepom. Da bi lahko vedenje poučevali, potrebujemo pravila vedenja. Vpeljava razrednih pravil pomeni vsaj, da jih sestavimo v dialogu z učenci, uskladimo s poslanstvom šole in drugimi učitelji ter, kar je najbolj pomembno, da učence o pravilih in postopkih vpeljave poučujemo. Pričujoč priročnik  nam bo tu v veliko oporo. Vodil nas bo pri prehodu od tradicionalne šole kaznovanja do šole, kjer s podporo želenemu vedenju ustvarjamo spoštovanje in sodelovanje.


Povezane knjige


Dr. Jordan B. Peterson: Zemljevidi pomena
Dr. Jordan B. Peterson: Zemljevidi pomena
25,99 €
Dr. Jordan B. Peterson
Zemljevidi pomena
Ingrid Divković: Knjiga za divjo žensko
Ingrid Divković: Knjiga za divjo žensko
11,99 €
Ingrid Divković
Knjiga za divjo žensko
Bojan Ekselenski: Teorija & praksa e-založništva
Bojan Ekselenski: Teorija & praksa e-založništva
12,99 €
Bojan Ekselenski
Teorija & praksa e-založništva
Ignac Schmidt: Anoreksija, neizrekljiva praznina
Ignac Schmidt: Anoreksija, neizrekljiva praznina
17,99 €
Ignac Schmidt
Anoreksija, neizrekljiva praznina
Andrej Mlinšek: Koda življenja
Andrej Mlinšek: Koda življenja
27,99 €
Andrej Mlinšek
Koda življenja
Loti Palmer: V opoju narcisa
Loti Palmer: V opoju narcisa
17,99 €
Loti Palmer
V opoju narcisa

Prijavite se na e-novice

Source