Skoči na vsebino

Maja Golob : Ne čakaj na stranke

Podrobnosti knjige

Priročniki / management

Ne čakaj na stranke Maja Golob
Kako v poplavi ponudb pridobiti stranke in jih obdržati

Za podjetnike, direktorje, vodje, prodajnike in marketingaše ter vse, ki vam je mar, kaj puščate za seboj in kakšne odnose ustvarjate v poslovnem svetu: s strankami, sodelavci in skupnostjo.


Lastnost Vrednost
Založba SPAGO d.o.o.
Spremna beseda Sandi Češko
Leto izdaje 2020
Strani 191
Jezik slovenski
Tip datoteke epub
ISBN 9789619418079

Izvodov na voljo:


  • Prost
  • Prost
  • Prost
  • Zaseden

    Še 3 dni 35 min in 6 sekund

Pokukaj v knjigo

Maja Golob: Ne čakaj na stranke
Maja Golob: Ne čakaj na stranke
14,99 €

Dolg opis

Knjiga nagovarja vse, ki jim je mar, kakšno sled puščajo za seboj: podjetnike, vodje, prodajnike in marketingaše. 
Na primerih podjetij različnih panog avtorica spregovori o najpomembnejšem kapitalu vsakega podjetja - o ljudeh in odnosih med njimi: o komunikaciji s strankami, izzivih vodenja in odnosih v teamu. Ti pa se ne začnejo s poslovnimi oz. marketinškimi strategijami, temveč v osrčju vsakega podjetja: pri njegovih zaposlenih. 

Vsebino sestavljajo 4 sklopi: 

1. del: ODNOSI S STRANKAMI: Kaj stranke v resnici želijo? Zakaj je nevarno obravnavati vse stranke enako? Kako učinkoviteje komunicirati?
2. del: UČINKOVITA EKIPA: Kako ustvariti vzdušje, v katerem zaposleni komunicirajo in podpirajo drug drugega? Kaj se lahko naučite iz napak tistih, ki se niso znali prilagoditi?
3. del: ODGOVORNOST DO SKUPNOSTI: Kakšen vpliv ima vaše poslovanje na okolje in skupnost, v kateri podjetje deluje? Kako biti boljši v odnosu do okolja in skupnosti?  

4. del: KAJ PA VI? Kako vaše vedenje vpliva na ljudi okoli vas? Kaj lahko izboljšate v svoji komunikaciji in odnosu do drugih? 

Knjiga prijazno nagovarja bralca, naj začne uvajati spremembe - najprej pri sebi, saj bo to odzvanjalo tudi v njegovi okolici, v odnosu s sodelavci, kot tudi z zunanjimi deležniki  Bralca spodbuja, da gradi srčne odnose in deluje v dobrobit vseh: strank, zaposlenih, podjetja in družbe. 

Odlična poslovna knjiga in navdih za spremembe!


Povezane knjige


Barbara Wilder: Denar je ljubezen
Barbara Wilder: Denar je ljubezen
6,99 €
Barbara Wilder
Denar je ljubezen
Joseph Tafur: Klic reke
Joseph Tafur: Klic reke
14,99 €
Joseph Tafur
Klic reke
Ljuba Južnič: Pod  okriljem kapucinke
Ljuba Južnič: Pod okriljem kapucinke
12,99 €
Ljuba Južnič
Pod okriljem kapucinke
James Clear: Atomske navade
James Clear: Atomske navade
22,99 €
James Clear
Atomske navade
Bojan Ekselenski: Kabala (naj ostane enostavno)
Bojan Ekselenski: Kabala (naj ostane enostavno)
9,99 €
Bojan Ekselenski
Kabala (naj ostane enostavno)
Adrian P. Kezele: Razdvajanje svetov, 2. izdaja
Adrian P. Kezele: Razdvajanje svetov, 2. izdaja
12,99 €
Adrian P. Kezele
Razdvajanje svetov, 2. izdaja

Druge knjige avtorja


Maja Golob: Ne čakaj na vikend
Maja Golob: Ne čakaj na vikend
11,99 €
Maja Golob
Ne čakaj na vikend

Prijavite se na e-novice

Source